Njuter av ett glas rosé :-)

Oj vad varmt det har varit idag. Bilen var som en bastu när jag skulle köra hem innan ikväll. Jesper hade god mat färdigt klockan sju :-) Så skönt att komma hem till ett dukat bord med mat och slippa stå och laga själv när man jobbat hela dagen. Nu har vi precis kollat på "Det stora byggslaget" på TV 4 och gillar det jättemycket. Idag vann det röda laget och  det är dom jag hejar på :-) Det var köket som var projektet denna gång :-)


Har varit så varmt idag så det va skönt att ta ett kallt glas rosé ikväll :-) Imorgon vid ett så ska vi, med Emma och Jens till Liseberg :-) Ska bli kul, visst jag åker inte jättemycket men det är kul att komma dit ändå :-) Blir kanske en liten shoppingrunda med :-) Det hinner vi nog med, eller Emma? :-) haha.

Usch vad trött jag är. Somnar nog en stund känner jag så det är skönt att vi inte ska åka så tidigt imorgon så vi får sovmorgon :-)

Hoppas ni haft en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!Hoppas ni får riktigt rolit

imorgon. Är lite avundsjuk på er.

Men jag ska jobba imorgon.



Ps:Hälsa till jens och Emma ds.

2009-07-01 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0