Ikväll blir det kalas här

Ska strax köra, ska bara dricka upp mitt te :-) Idag jobbar jag ända till åtta och ska sova i traryd för jag börjar tidigt imorgon. Jesper fyller år på söndag men jobbar då så idag ska han ha lite kalas för sin släkt, tråkigt att jag jobbar men vi fick inte ihop det på annat sätt, alla kunde inte komma idag ändå. Så är det ibland, alla har inte riktigt semetser ännu heller. Men jag och Jesper ska ha mys imorgon. Är hemma vid tre så då ska vi äta gott och ta det lugnt. Både jag och jesper jobbar på söndag, själv jobbar jag till åtta och jesper jobbar natt och på måndag börjar jag redan vid sju så jag sover i traryd då med. Det blir en jobbig och lång helg känns det som. hehe men det ska gå bra. Jag jobbar bara nästa vecka med sen så är det äntligen semester :-) Ska bli så skönt.

När jag gick upp halv åtta så var det fint väder, solen sken :-) Jippi tänke jag. Men nu är det massa moln och det är nästan storm ute, blåser jättemycket :-/ Ska väcka jesper nu för han ska iväg och spela tennis med hans far :-) haha och så sa han att han skulle baka browines idag med!! :-) Vi år väl se hur det går :-) Jag gjorde en plåt igår och jag sa att det räcker nog inte med dom så han sa att han skulle göra en till :-) Duktig han är! Hoppas bara det inte regnar idag så dom kan sitta ute i alla fall. Får ju inte plats med så många här inne i. Men det ska nog gå bra.

Oj nu måsta jag skynda mig. Hoppas ni får en fin dag!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0