Idag är jag boss!

Godmorgon! Hoppas alla sovit gott. Det har faktsikt jag gjort. :-) Ska strax köra. Idag är jag boss i butiken! Läskigt! haha, Nej men det kommer att gå bra. Skulle börjat vid halv åtta men nån måste alltid vara där sju för att öppna så det blev jag. Idag har jag bara hand om frukt&grönt, skönt att slippa kassan lite ibland :-) Det är roligare och går fortare om man är ute på golvet :-)

Gud!! Igår när jag stod och lagade mat och rörde i grytan så såg jag något som kröp på min tröja vid magen, jag hade en vit tröja på mig så det syntes rätt väl och kan ni gissa vad det var?!?! JO en stor SPINDEL! Jag har aldrig sett så stor spindel och nu menar jag allvar, inte inomhus i alla fall och den kröp på min mage. Jag blev så rädd att jag inte kunde skrika eller något. Jag bara stod och hoppade och sprattlade med grytan och sleven i händerna och jag försökte ta bort den med sleven men jag ville ju inte kladda ner tröjan heller så där stod jag och hoppade för att de skulle trilla av men den gjorde ju inte det så tillslut fick jag tag i en handduk och kunde ta bort den! HERREGUD!!! Pulsen var på 300 och hela jag skakade! Hade någon gått förbi så hade folk trott jag varit helt galen som stod där och hoppade och vispade runt med en slev mitt i luften!Jag hade sås över hela golvet eftersom grytan flög med överallt när jag hoppade. Haha, nu kan jag skratta lite åt det och det måste ha sett roligt ut men fy fasiken vad rädd jag var!! Spindelfobin har jag nog fått från mamma så jag får skylla på henne ;-)

Oj nu måste jag köra! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0