Gott med hallon & blåbärs smoothie

Idag vaknade jag rätt så tidigt faktiskt. Jag hann diska och plocka iordning massa innan jag väckte Jesper vid tolv. Då sprang han en runda och samtidigt började det åska så jag drog ut alla sladdar. Men det har mest mullrat lite långt borta så det hade nog inte varit någon fara att ha sladdarna i. Jepser köde vid halv två och då ringde precis Maria och vile bjuda på våfflor :-) så jag körde dit en sväng. Dom hade dukat fint på altanen så vi satt där och åt och drack gott the och tittade på massa kort :-) en del var ifrån när vi alla var på gran canaria 2008, härliga minnen :-)

Körde och handlade efter har varit och ätit våfflor och nu har jag lagat wok med ris som jag ska äta sen och bytt alla sängkläder och tvättat två maskiner tvätt :-) Känner mig duktig så nu har jag slagit mig ner i soffan och precis druckit en smoothie :-) Var längesen jag gjorde det så det var gott :-) Ska läsa lite grann tänkte jag :-)

Hoppas ni har en skön söndag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0