Älskade rosor

Fick med mig hem en bunt halv-vissna rosor igår så jag plockade ut dom finaste och gjorde en bukett :-) Dom står nog inte så länge men det gör inget. Usch vad tött jag var när klockan ringde. Jag hörde inte den utan vaknade av att jesper knuffade på mig. hehe. Är hemma sju idag och jag ska fasen sova riktigt länge imorgon!! Jag har gått upp vid fem nästan varje dag nu så jag behöver verkligen sova :-)



Fick meddelande av Emma igår och på lördag efter att hon jobbat klart så ska hon och jag ha myskväll :-) Vi ska laga god mat, kanske se nån bra film och bara snacka massa skit :-) Tjejkväll!

Dags att köra och jobba nu. Ha en trevlig Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0