Jag ser det snöar...

Ja nu snöar det här.. har även gjort det inatt. Men nu vill jag inte ha mer snö! Jag vill ha vår! :-) har precis ätit ltie frukost, dricker te nu. Jesper tog sovmorgon idag så jag ska köra han till jobbet om 20 minuter sen efter det ska jag sjäv köra till jobbet. Jobbar mellan 10,00 och 17,00 idag. Sen ska jag hem till mamma o pappa och äta pizza, ska sova där. Jesper ska iväg och kommer hem i morgon eftermiddag så då tänkt jag att jag kunde sova hos mina föräldrar. :-) Vi ska se en lite film när min syster ida sjunger. Hennes klass hargjort en koncert :-) roligt ch spännande. Nä nu måste jag skynda mig.

Ha en bra dag !

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0