Ingen bra dag idag!

Idag är jag hemma och vilar. Har huvudvärk som går ner i nacken och ont i magen. Magkatarr. Det jobbiga är att det bara kommer direkt sådär. Pang! och så är dagen fördärvad. Har mest legat framför teven med värmekudden på magen, det hjälper lite. Det är så jobbigt att alltid behöva tänka på vad man har ätit. Jag måste äta lite och ofta, var tredje timme egentligen, inte så fet mat, och inte massa godis och chips. Men det är inte alltid så lätt att tänka på det. Allt har ju att göra med stress också, men det har ju varit rätt mycket nu vid jul och nyår, det är det ju alltid och när allt börjar lugna sig så får jag ont i magen. Det är likadant när man ska någonstans. Gå ut eller om man är bortbjuden på middag, så måste jag alltid tänka på att jag måste äta riktigt på dagen och inte vara för hungrig eller äta försent för då går det åt pipsvängen.

Jaja ska läsa i min bok lite nu.

Ha en trevlig eftermiddag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0