Hockey och långpromenad!

Imorse ringde klockan vid nio och då hoppade vi upp och slängde på oss lite kläder och åt frukost sen körde vi till långaryd för killarna skulle spela lite hockey :-) Sanna var där med så vi gick en lång runda som tog nästan en timme tror jag :-) Det var superskönt att komma ut lite, när vi kom tillbaka så spelade kilalrna fortfarande men det var för kallt för oss att stå där så vi körde hem. Så nu är jag hemma och har precis gjorten smoothie :-) gott! Sitter bara här i soffan och läser lite tidningar och tittar lite på teven. Jag hoppas Jesper kommer hem snart så vi kan äta middag, börjar bli lite hungrig :-)

Ikväll ska vi fira jespers syster Lisa som fyller 19 :-) Ska ha min nya klänning på mig som jag köpte i Helsingborg :-) Har ett fint halsband med men jag tror jag glömde det på hotelrummet :-( gillade verkligen det och hade nästan precis köpt det. jaja, vi sk adit vid 17,00-18,00 så nu i eftermiddag blir det bara att ta det lugnt här hemma :-) har fortfarande inte vikt ihop tvätten ännu så får väl ta och göra det :-)

Här kommer lite bilder från igår :-)

   





Älsklingen! ♥


Hoppas ni får en bra dag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0