Fixardags!

Solen tittar fram ltie idag med så det blir nog fint väder hela dagen! Skönt! Har precis ätit lite frukost, macka med egen pressad apelsinjuice :-) Ska ut och gå en sväng med emma lite senare, har itne träffast henne på ett tag nus å det ska bli mycket roligt :-) Måste plocka mer blåbärsris. Vi ska till Ida och Martin ikväll så jag tänkte jag skulle ha med en buket tulpaner och då blir det ju finare med lite blåbärsris i :-)

Idag fortsätter städningen här hemma. Jag måste torka alla golven i alla fall :-) och vika ihop all tvätt, det är en jättehög nu som måste bort. Sen måste jag välja kläder till ikväll, det kan ta en stund om jag könner mig själv rätt :-) haha

Ha en bra Fredag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0