Äntligen klar!

Idag har jag och Jesper varit jätte duktiga :-) Vi har rensat och städat hela klädgarderoben! Slängt massa och lagt upp lite grejer som vi inte använder på vinden istället :-) Det ärså fint därinne nu :-) Hoppas det bara kan forsätta att vara det ett tag :-) Har även städat i vitrinskåpet, dammat och ändrat om. Och så fick jag ett ryck och städade i min garderob också, haha, fick lite slängt och bättre ordning på kläderna :-)

Middag idag blev spaghetti och köttfärsås, det var gott. Nu ligger vi bara i soffan, jag är helt slut efter städningen men det är skönt att få det gjort, man känner sig så nöjd efteråt :-) I eftermiddag blir det bara film och mys framför teven :-)

Ha en bra eftermiddag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0