Nu känns det lite bättre

sitter här och tittar på smallville :-) tycker det är jättebra och spännande :-) haha. Har gjort mig iordning och hängt upp tvätten så känner mig lite duktig i alla fall. Pratade med jesper innan också vid halv nio då han skulle äta frukost och bara att höra hans röst får mig på bättre humör :-) Jag ringde mina systrar med, dom har lov nu så dom tog bussen till växjö för att shoppa idag :-) Hade varit så roligt att följa med :-) men det är kul att dom kommer hit på torsdag! Längtar! :-) Då ska vi baka kanelbullar och muffins :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Att du inte ringde till mig igår när du inte mådde bra! De kunde du gjort så hade vi tjatat en stund. Jag har oxå knas i mitt huvud just nu för tillfället. O ont i ryggen,är de inte de ena så är de de andra. Vilket är så himla tråkigt. Vill bara kunna njuta ju : )

Vi hörs!Kramar!

2009-02-17 @ 11:12:11
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0