Kolla in vad klockan är!!!

jaaaa, jag kom hem vid två efter en mysig middag hosida med goda vänner, vi hade verklgen jätte trevligt men jag kände ändå att nej, jag vill inte åka till grand hotell ikväll, såå, jag och emelie ringde emma och det visade sig att hon satt hemma själv så vi gick dit vid halv elva tiden. Vi satt där en stund och pratade lite sen ringde Jens och undrarde om emma ville komma bort till han. Jens hade travkväll med sina killkompisar och dom satt hemma hos nån som hette christian så vi gick dit till dom. Vi satt där en bra stund, men till slut så gickvi och då var ag väldigt trött. MEN när jag kom hem blev jag mindre glad då jag få se lägenheten, som såg ut som ett bombnedslag, då blev jag faktiskt besiken på jesper, för har man fest så får man fasiken ta ock plocka undan efetr sig. Tycker jag i alla fall. Så nu i en timme exakt har jag städat, diskat oc torkat golven i hela lägenheten. Folk måste tro jag är knäpp i huvudet. Men jag orkar inte ta tag i allt deta i morgon när jag vaknar så det var lika bra att göra det nu. Jag vet att jag borde lämnat det till jesper så att han skule få göra allt i morgon och städa. Men jag vill inte komma upp på morgonen och se hur det ser ut (förjävligt). Faskor och burkar precis överallt, lampan låg på sne, högtalarna var utdragna och på helt fel ställe, chips och chillnötter precis överallt i hela vardagsrummet och klibb och äckel på golven. Så ja det var lika bra att sätta igång med städningen direkt.

Jag har nog ring jesper tio gånger minst men han svarar inte, vet att det är dålig täckning där han är men jag kan inte låta bli att oroa mig för honom. Så det är lika bra att vara uppe tills han kommer hem. Jag tror grad stänger vid tre och bussen går halv fyra så han borde ju ha telefon igång nu. Jag ska prova att ringa igen och jag hoppas verkligen att han svara

Jaja hoppas att just NI har haf en trevligare kväll än vad jag haft!!

Godnatt eller ska jag säga godmorgon?! :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas att du fått sova ut idag.

Du & Emelie kom som räddande änglar igår! Tack så jättemycket för allt. Tack för att du finns!

Kramar

2009-02-01 @ 11:58:41
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Tobbe

HAHA. Var du lite på lyset när du skrev detta jonna? du missade fan en bra utekväll. jävlar i havet vad de stormade! Håller med dig om att de var dålig täckning där inne, de kanske du märkte när vi försökte prata!kommer dock inte ihåg vad fasen vi sa!:P Ha de gött pelle!

2009-02-02 @ 00:22:39
URL: http://ingetförmig.como
Postat av: Jesper

Diggar ovanstående inlägg bias!

2009-02-03 @ 16:56:52
URL: http://www.internetförbrudar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0