Vilken härlig helg!

God Morgon!

Vi har haft en jättehärlig och mysig helg :-) Det har varit så skönt att få vara ledia några dagar ihop :-) I lördags bjöd vi på julbord och Madeleine och Fredrick var här. Vi åt och vi åt och hade jättetrevligt hela kvällen! Visar lite bilder från kvällen i eftemiddag.

Igårkväll åkte vi ut på en liten mysig utflykt. Vi åkte till långaryd och kikade på ett hus där dom har lysen precis överallt! Haha :-)





Vi hoppade i säng tidigt igår men ingen av oss har sovit riktigt bra. Vaknat många gånger och jag har drömt en massa. Kanske beror på att vi sovit i så sköna goa sängar och varit bortskämda på hotell :-)

Vi har köpt näsan alla julklappar nu och det är jätteskönt att ha det klart och igår satt jag här i köket och slog n dom :-)

I helsingborg gick vi inom en tebutik och där köpte jag julte med julens alla kryddor och ett glöggte. Luktade jättehärligt. Men det doftar mer än vad det smakar. Hehe. Just nu dricker jag glöggte :-)

Idag blir det jobb mellan halv åtta och två sen ska jag hem och vila eftersom jag inte sovit så bra inatt. Jesper sover redan när jag kommer hem så det passar bra att jag lägger mig och vilar så jag inte stör honom.

Vi hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0