Vi har julstökat hela dagen

Idag har vi pysslat nästan hela dagen :-) Vid halv tolv så gick vi ner till Maria & Stefan. Jesper stannade hos stefan och vi andra åkte till Unnaryd till den där lilla mysiga butiken som jag har pratat om innan :-) Det är synd att den ska stängas igen efter nyår :-/


Denna ljusstaken tittade jag på förra gången vi var där och då sa jag till Maria att denna önskar jag mig i julklapp och idag fick jag den :-) TACK Maria! :-)






Maria klippte av lite hassel till mig och så fick jag dessa glasänlgar med :-) Så fint det blev tyker jag :-)

När vi kom tillbaka så fick vi potatismos och fiskgratäng med torsk och räkor. Det var så gott för jag var riktigt hungrig. Sen gick Stefan ut och hittade en jättefin gran till oss :-) Så den står nu här på altanen. Jesper har lovat att ta in den och klä den imorgon innan jag kommer hem från jobbet :-)

Maria skjutsade hem oss eftersom vi hade så mycket grejer att bära :-) Så efter detta har jag pysslat hela eftermiddagen. Dammsugat och torkat golven. Tagit fram några röda ljuslyktor och lite tomtar :-) Nu är det verkligen julstämning här.


Vi fick även en mistel med oss hem och den ska vi pussas under varje gång vi går förbi ;-)

Hoppas ni haft en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0