Tomtekalas

Har ni sett så här fina tomtar innan? :-) När vi kom hem från Gekås så satte tomtarna sig på golvet och slog in alla presenter. Och sen bar det av ut i snön och kylan.




Kalle ville också följa med ;-)





Jag och Emma städade upp lite grann efter att dom gått ut och sen tog vi med Kalle på en promenad. När vi kom in tog vi lite bubbel som Emma köpt och satte oss i soffan och pratade en massa. Sen var det dags för bak. Vi gjorde Pepparkaksrutor (som jag visade receptet på innan här) :-) Dom blev supergoda. Sen satte Emma igång med pastasalladen. Det blev med bacon, champinjoner och massa annat gott i. :-)

Sen blev det dags för att gå hemåt igen. Vill tacka för en rolig och mysig kväll Emma. Alltid lika roligt att umgås med dig! :-) Och tack för den fina julklappen :-) Ska visa er andra senare idag!

Nu är Jesper vaken och det är dags för frukost! :-)

Snön faller utanför fönstret och jag vill önska er en härlig fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: Emma

TACK själv gumman!!! Hur mysigt som helst.



Ska ni hugga gran idag?? Jag vill verkligen ha en gran IDAG! ; - )



Många Kramisar

2009-12-20 @ 12:09:06
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0