Nu är granen inne





Nu är den äntligen inne :-) Det tog ett tag innan vi fck den någorlunda rak. Haha. Men fint blev det.

Idag har vi varit inne en snabb runda i stan direkt efter jag kommit hem från jobbet. Jesper behövde handlat lite grejer till sig själv. Fy sjutton vad kallt det var där inne. Vi fick nästan springa mellan affärerna för att inte frysa ihjäl. Termometern stod på -13. Brr.

Nu har jag precis tagit en varm dusch och druckit glögg. Gott. Nu är jag varm i kroppen och trött. Det är dags för sängen för imorgon blir det en lång dag så jag behöver all sömn jag kan få.

Jag hoppas ni haft en härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin er gran blev!!



Vi fick tag i en gran ikväll.

Vi är så nöjda så! : - )



Jens är ledig imorgon så Jesper kan bara komma inom & lämna grejerna.



SOV GOTT!

2009-12-21 @ 21:46:02
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0