Lugn kväll

Har sjunkit ner i soffan efter en snabb promenad. Det duggade lite ute men det var härligt med luft. Har ju bara suttit inne hela dagen nästan. När jag kom hem så satte jag mig ner och började skriva mina julkort. Det är några som fattas bara så ska köpa dom imorgon tänkte jag.

I lördags hade vi ju ett litet julbord här. Kameran glömdes bort så det blev inte så många bilder. Men här är några.




Madde och Jesper spelar guitar hero Metallica :-)


Álla lyktor är tända


Syns inte på bilden för det är så mökrt men Maria har gjort en jättekrans av grankvistar som lyktan står i :-)

Ikväll blir det lugnt framför teven. Jesper jobbar så det blir nog sängen tidigt för mig eftersom det är en lång jobbdag imorgon.

Hoppas att ni har en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig kväll ni verkar haft!



Sv: Okej. Jag hade fått för mig att ni skulle jobba & vara hemma på kvällen. Synd!!



Ha en go kväll!!



Kraamis

2009-12-07 @ 18:51:42
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Berättar snart!!! : - )



Sov gott & KRAAMIS

2009-12-07 @ 21:44:50
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0