Julkoncert

Hej på er!

Är hemkommen och har bara suttit här i soffan ett tag och kollat lite på tv och tänt alla lyktorna här utanför och ljusen här inne :-) Så nu är det mys!

Innan jag körde hem så åkte jag och mamma till herrgårdstoppen och köpte massa godis ;-) Jag köpte så mycket att allt inte fick plats i vår godisskål! haha.

Igår var vi i Ljungby och kollade på Idas och esteternas julkoncert. Först var det ett litet luciatåg och sen julkoncert. Dom var superduktiga som alltid :-) Synd att inte Ida sång solo denna gång. Hon har så fin röst. ;-)





Ida är tjejen i svart längst till höger ;-)



Efter så skyndade vi oss hem för att se finalen av IDOL! Och JAA Erik vann :-) Jag sa det till Jesper när jag hörde han första gången: WOW han är en rocker! Han kommer vinna hela skiten! Och vad gör han?! Jo vinner :-) Wihoo! Hahaha!



Nu är det dags ör pizza och ett glas rött. Längtar tills Jesper kommer hem. Ska bli skönt att få träffa honom igen :-)

Hoppas ni har en härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0