Jag vill inte vara sjuk!!

Usch! Idag har det inte varit någon bra dag. Huvudvärk, illamående och ont i halsen :-( Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag har proppat i mig c-vitaminer och annat från hälsokosten som ska lindra vid förkylning. Har även ett te som jag fått av Maria som också ska hjälpa vid förkylning.

När jag kom hem vid tre var jag som en isbit. Bytte om till mjukiskläder och åt lite mat som Jesper plockat fram. Sen la jag mig i soffan och när Jesper åkte ner och handlade så lyckades jag slumrade till en stund och vaknade när han kom hem igen. Vi har tittat på Wallander - Skytten. Spännande :-)

Söta Jesper lagade pannkakor till mig innan så jag fick i mig en och en halv i alla fall. Har ingen matlust alls. Nu ligger jag nerbäddad i soffan och ska läsa lite tidningar. Det bi sängen tidigt för mig idag om jag ska orkar med imorgon. Jesper är på träning så jag lär väl somna innan han kommer hem. Haha :-)

Hoppas ni haft en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Heej gumman!



Ussch inget roligt att vara sjuk. Men jobbar du idag?

Hoppas du är frisk tills imorgon!



Nu ska jag klä på mej & gå en runda.



Stoor KRAM & Krya på dej!

2009-12-18 @ 09:31:15
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0