H&M-Katalogen är här

God Morgon!

Jag sitter här i soffan med pyjamas fortfarande och har precis fått i mig lite frukost. Dricker en kopp kaffe och har tänt några ljus :-) Idag har jag bestämt att jag inte ska göra något speciellt. Bara det som faller mig in. :-) Jesper har tvättat och vikit alla kläder redan, så jag ska nog bara sitta här i soffan och läsa i min bok. Jag fick ju så många böcker i julklapp :-)

När jag kom hem igår åt vi räkmackor som jag köpt med mig hem sen såg jag att vi fått hem H&M-katalogen :-) Oj så mycket fint jag vill ha :-) Haha.
Här är några favoriter.  


   
    

Jag lär ju hitta mer fint. Haha :-) Funderar på att beställa snart för det brukar ta så lång tid innan man får hem det. Och så fort det börjar bli varmt vill man ju använda det :-)

Solen skiner idag och jag kan se lite blå himmel härifrån soffan :-) Det får nog bli en långunda ute idag. Härligt med sånt här fint väder. Vi har ju bara haft tråkväder nu i några dagar. Nähä nu ska jag plocka undan frukosten.

Jag önskar er en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0