Fjärde ljuset är tänt

God Morgon!



Fjärde ljuset är tänt :-)

Då är det bara två jobbdagar kvar sen så har jag tre dagar ledigt :-) Härligt ska det bli. På lillejul ska vi hem till min mormor och morfar och fira lite och på julafton ska vi fira med Jespers familj.

I fredags var det tjejkväll och alla hade med sig lite till vårt julbord. Vi hade supermysigt och det var så roligt att träffas igen :-) Det blev skinka, köttbullar, prinskorvar, jansson, gröt, glögg, pepparkakor och så lite julgodis på det :-)

Carolina hade med sig en kassa full med olika tvålar så vi fick välja vad vi ville ha :-) Tack söta du! När det var dags att köra hem så lämnade vi först av Carolina och sen körde i mot Traryd. Jag är så glad att jag inte körde hit hem till Hylte för när jag väl kommit in till mamma och pappa och lagt mig så tog det inte ens en minut förräns jag sov. Haha. Jag var så trött efter jobb innan på dagen.

Men sen gick jag upp ganska tidigt. Mamma var uppe för han skulle jobba så vi åt frukost och drack kaffe ihop och pratade massa :-) Mys. Sen vid åtta så körde hem mot Hylte. Det var -12 grader men det var superhärlig luft och skänt ute. Det var blå himmel och solen börjde gå upp. Tur det inte kör så mycket bilar på dessa vägar för jag hann stanna och ta lite bilder på all snön. Det har kommit så mycket mer i Traryd än här.




Så fint så fint. Man blir riktigt pigg och glad av detta väder!

Jag var hemma strax efter nio och Jesper hade precis gått upp så jag bytte om och sminkade mig sen körde vi ner till Emma och Jens. Det blev en utflykt till Gekås :-) Jag trodde det skulle vara massor med folk men icke. Vistst var det folk är men man kunde ändå ta sig fram med vagnen. Fick handlat de sista julklapparna som fattades så nu är vi helt klara :-) Skönt.

Även killarna fick följa med. Dom hanlade massa julklappar till barnen eftersom de skulle gå ut och tomta senare på eftermiddagen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0