Dags för mys

God Kväll!

Trots en jobbig natt så blev jag av med huvudvärken innan jag kom till jobbet och precis när jag kommit in drack jag nästan en hel flaska vatten så sen var jag pigg! :-)

Jesper hade mat klar när jag kom hem. Så skönt :-) Efter vi plockat undan så åkte vi ner en runda och handlade och sen gick vi en liten runda för jag behövde frisk luft. Stackars Jesper, han var så snäll och tvättade min bil igår och imorse så regnade det så den var inte så ren när jag kom hem :-/

Vi gick ner en runda till Maria och Stefan och där blev vi bjudna på potatisgratäng och kycklingklubba! Gott. Lisa hade gjort värsta goda salladen! hihi :-)

Jesper är på innebandyträning och jag har sjunkit ner här i soffan och precis tänt alla ljusen. Tittar samtidigt på halv åtta hos mig :-) Jesper har fått hem sin julklapp från jobbet. En låda med massor av godsaker. Tryffel, kex, ostar, korvar, räkor, tapenad. Massor av gott. Så jag ska ta och hämta lite kex och ost nu och mumsa på. En liten kopp glögg ska det bli också. Ha velat ha det varje kväll nu men glömt bort det varenda gång. hihi


Pepparkaksrutorna jag bakade igår! Supergoda! Mamma, jag tar med några hem till er imorgon :-)

Imorgon efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa. Vi ska senare till ljungby och kolla på Idas julkoncert! Ska bli spännande :-) Så jag stannar där till lördag eftersom Jesper jobbar natt imorgon. Kul att träffa familjen med :-)

Nähä nu blir det kex och ost

Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är gumman som gör goda kakor!: - ) Önskar jag kunde vara med & baka. Kanske vi kan få till en eftermiddag då vi bakar du & jag? Eller fixar julmat? ; - )



Mysigt att umgås med familjen. De behövs ibland!



Nu sitter vi på hotellet & myser.



Många Kramisar till er

2009-12-10 @ 20:32:34
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad kull att du tycket om

salladen! Det var mysigt att äta

med er i kväll!



Vad duktig du är som bakar!

Den lådan var det mycket gott i tyckte jag med!

Ha en bra dag på jobbet imorgon! Vi hörs kram.

2009-12-10 @ 20:58:44
Postat av: Madde

Hej Jonna! Tack för senast! =) Ja det var mycket gott i den lådan, bara löksillen som man behöver ge bort till någon i år..perfekt!! De där pepparkaksrutorna såg goda ut, kan man få receptet kanske?? Kram!! Hörs snart! /Madde

2009-12-11 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0