Då var det måndag igen!

Japp. Oj så fort veckorna går. Sen vi fck vårt nya schema så har dagarna gått så himla fort. Är lite trött och seg idag. Har inte sovit jättebra inatt. Tur att jag har kort dag så jag kan vila när jag kommer hem :-)

Igår var Jesper iväg hos några kompisar och kollde på fotboll så jag lagade en fläskfilégryta som var klar när han kom hem :-) Åh så gott det var. Båda var vrålhungriga :-) Sen blev det mys i soffan tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre :-) haha.

Nu ska jag ut och starta bilen. Det har snöat lite inatt. Det är vitt på vägen här utanför. :-) Så här mycket snö räcker för min del. Det är skönt att slippna massa snö just när man kör så långt.

Ha en fin dag!

Grattis på DIN dag Madde! :-) Happy Birthday to you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0