SysterYster är här :-)

Tjollahopp!

Dagen har gått väldigt fort idag. När vi kom till Ullared var klockan nog två och när vi var klara och satt och åt lite så frågar jag Jesper vad klockan är. Halv fem säger han och jag nästa skrek ut: Va?! Redan. haha. Jag tyckte vi var snabba idag men det var vi visst inte. hehe. Men vi hittade lite fina grejer :-) Jepser köpte fin jacka :-) och jag hittade en söt rutig tunika :-)

Jag var inne i sportaffären och Jesper hjälpte mig att hitta ett par fina sköna walkingskor :) det blev ett par rosa och de var superbilliga :-) Köpte även en berlock till mit pandora armband :-) med en lite vit pärla på.

Vi var hemma runt sex och då var det bara till att slänga in alla grejer och hoppa in i bilen igen för att hämta Emma :-) Så nu är hon här och vi äter lite chps och dipp och kollar på teve bara :-) Imorogn blir det en runda in till stan för lite shopping och möta upp Ida som kommer med bussen :-)

Hoppas ni  har en härlig torsdagkväll


Kommentarer
Postat av: Emma

TACK söta du för att du köpte kuddöverdragen! Blev skitbra! : - )



Jag hoppas att ni njuter och hade mysigt ikväll!



Vi hörs.



Kramisa

2009-08-28 @ 23:17:05
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0