Ny jobbvecka

Jespers semester är också slut nu så idag började han jobba. Hans klocka ringde kvart över fem imorse, jag var rätt trött då, hehe. Hörde knappt att han gick. Vaknade själv sen vid halv nio. Så nu har jag gjort mig iordning och diskat upp allt  köket. Ska snart väma lite mat och sen kör jag vid tolv. Det är kort vecka igen. Jobbar bara måndag, tisdag och onsdag :-) Härligt.

På fredag kommer Emma och Ida hit och ska vara här över helgen :-) Det blir kanske en runda in till stan då och på lördag ska vi ha lite party :-) Ska bli skoj.

I lördags var vi på strmsnäsfestivalen. En liten marknad. Farmor var där och sålde sina grejer. Hon gör egna tavlor och gjuter :-) Jag köpte denna tavlan och de finns nu i vårt sovrum :-)




Det var denna skylt jag köpte på sjönevads marknad. Den finns också i sovrummet :-)

Ha en bra måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0