Myspys

Sitter i soffan med mjukiskläderna på :-) Har druckit en stor kopp te och läst lite. Det är redan mörkt ute, lite mysigt när man kan tända ljusen tidigare på kvällen :-) Var ute och gick en runda innan. Provade mina nya skor :-) Gud så sköna dom är. Jättemjuka. Är så glad och dom var på rea med. Kan inte bli bättre :-)


Mysigt med tända ljus


Jesper hängde upp ljuskronan i fredags. Se vad fint det blev :-)


Trodde aldrig rosorna skulle slå ut så här mycket!



Nu väntar jag bara på att Jesper ska komma hem. Jag ska värma lite mat till honom snart. Han skickade och skrev att han var jättehungrig :-)

Hela denna vecka jobbar jag och Jesper om varandra. Lite tråkigt men så är det ibland. Det är skönt att jag slutar tidigt på lördag :-) då kan vi äta god mat och ha mys :-)

Hoppas ni haft en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysigt ni har de! : - ) Jättefint med ljuskornan & rosa rosor.

Idag har jag jobbat en stund. Känns helt okey att vara tillbaks.

Hoppas du har en bra måndag min vän.

Förresten jag jobbar till fyra på torsdag! : -(

2009-08-31 @ 18:04:41
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0