Mys hos emma & jens

Nu har vi kommit ner till Emma och Jens och ska vara här ikväll. Killarna ska titta på fotboll hela dagen och jag och Emma ska laga lite mat och dricka vin :-) MysPys

Igår var vi på ön och det var jättemysigt. När vi kom dit så tände Tobbe och Jesper elden och sen åkte dom ut för att fiska. Jag tog fram min bok och drack varmt gott te som jag kokt innan vi åkte :-) Det var skönt att sitta där framför elden och värma sig. Allt var så tyst och lugnt :-) Solen sken in mellan träden :-) Fick dina bilder på solnedgången som ni får se sen. Vid halv nio kom dom tillbaka (utan fisk) och då grillade vi korv med bröd :-) Så gott. Vi satt kar länge och värmde oss vid elden men till slut ble det lite väl mörkt så vi började packa ihop. Vi var iland igen vid tio. Då var det mörkt. hehe. Men det var skoj. Nästa gång ska vi tälta där ute :-) haha



Nu skriker killarna här. MÅL. haha Nu ska jag gå ut till Emma.
Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0