Hej alla glada!

Har legat vid poolen hela formiddagen och nu ar jesper med i den olympiska spelen. Danmark, sverige, finland och norge tavlar mot varandra :-) haha. Sa jag tankte jag kunde sitta har en stund och svalka av mig. Jag har brant mig i harbotten :-/ Gor skitont. haha.

Det blev inget spa igar sa det blir idag istallet :-) Sa mysigt. Ska dit vid femtiden :-) Inatt har jag inte varit sa bra. Jag har nog fatt i mig nagot konstigt for inatt har jag varit uppe och krakts lite grann. Sa jag har legat mest i skuggan idag. Men det kanns battre nu i alla fall :-)

Nu ska jag ga bort och fa mig en fransk manikyr :-) Harligt harligt!!

Hoppas ni har det bra dar hemma :-)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jens Sentow Nielsen

Kom nu Denmark!

2009-08-08 @ 18:26:50
URL: http://www.bajenfans.se
Postat av: Emma

Tack så mycket vännen min! : - )

har precis gått upp och snart åker vi till Götet. Skönt! ; - ) Bara att göra sig iordning lite grann nu först juh! : - )

Jag hoppas att du mår bättre nu,o och att ni fortfarande har de soligt och fint!

Kramars. Vi ses kanske till helgen?

2009-08-10 @ 08:30:55
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0