Gårdagen :-)

God eftermiddag!

Igår hade vi lite folk hemma och hade mycket trevligt! Tobias hade med sig guitar hero Metallica så vi hade två gitarrer så vi kunde spela mot varandra :-)  Vid nio gick killarna för dom skulle vidare ut men jag, Emma och Ida stannade hemma. Vi hoppade i mjukiskläderna och plockade fram chips och godis och kollade tv hela kvällen :) Skönt med såna kvällar ibland :-)



Strax efter ett körde jag hem Emma och Ida. Pappa hade fika färdigt så jag stannade en stund. Var hemma igen innan fyra så nu har jag städat undan lite. Städat i köksskåpen och vikt tvätt och fått golven torkade. Nu luktar det gott här! :-) Tänkte inte göra så mycket mer idag. Gå en promenad om det slutar regnar och krypa upp i soffan och läsa. Jesper jobbar idag men slutar vid nio ikväll. Känns lite tomt oc tråkigt här nu när Emma och Ida åkt hem. Ibland är det skönt att ha folk runt sig :-)

Hoppas ni har en skön söndag!




Kommentarer
Postat av: idaaa

toppen att du har städat jonni :) det behövdes! vi kommer och hälsar på snart igen vettja :D

2009-08-30 @ 20:17:39
URL: http://jeppejonna.blogg.se/
Postat av: idaaa

toppen att du har städat jonni :) det behövdes! vi kommer och hälsar på snart igen vettja :D

2009-08-30 @ 20:18:50
URL: http://jeppejonna.blogg.se/
Postat av: idaaa

hoppla, nu kom det två med en gång :D

2009-08-30 @ 20:19:29
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0