Lugn kväll

Nu sitter jag här i soffan och vilar lite, Har haft huvudvärk och nackvärk hela dagen, trodde kanske att det skulle gå över när jag var på yoga innan ikväll men det blev nästan bara värre. Har värmt vetekudden som jag har på nacken/axlara nu så hoppas det blir lite bättre. Kan inte vrida huvet åt vänster, men hoppas på att det blir bättre i morgon. :-)

Under yogan tvätad jesper min bil :-) Vilken skillnad :-) Nu är den blå igen, innan va den nästan brun av allt grus och skit. haha :-) När jag kom hem så hade han marinerat kotletter och till det potatissallad med brödbullar till :-) Så gott var det men sen fick jag gå till soffan och vila och jesper stoppade om mig :-) Nu spelar han innebandy och kommer hem vid halv elva tiden, hoppas jag är vaken tills dess för han tog aldrig någon nyckel med sig, fast jag lär nog vara vaken, jag tittar på medium nu som går på fyran. Det brukar vara lite läskigt och spännande så jag håller mig nog vaken :-) haha

Pratade med mamma innan och hon ville att jag skulle ta en semesterdag en tisdag någon gång framöver (har många dagar kvar att ta ut) så kunde hon komma hit och hjälpa mig att rensa och göra fint i häcken och i trädgården :-) Det ska bli kul faktiskt. Köpa lite blommor och sätta på trappen och i mina blomlådor :-) Och kanske något till altanen med, vi har fått papper på vilka färger vi ska köpa nu så snart så ska den målas och inredas :-) När jag va i stan idag och inne på åhlens så hittade jag så mycket fint. Hänglyktor som jag kunde ha till fönstrena :-) ÅÅh vad jag längtar :-)

Imorgon ska jag verkligen sova länge, känner att jag behöver det för att huvudvärken ska försvinna. Det beghövs städa här och det ska handlas mat inför kvällen, vi ska grilla :-) första gången i år :-) Ska bli så mysigt och gott. Älskar grillat! Sk se om jag kan köpa lite påskliljor och sätta i mina blomlådor med :-) Så det är fint till påsk :-)

Nähä nu ska jag fortsätta vila så det onda försvinner :-)

Ha en bra kväll

Så här fint har vi det överallt i trädgården! VÅR :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fina bilder du har tagit på blommerna!

Är det bättre i dag?

Vi hörs!

2009-04-03 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0