ute och solar :-)

Nu är jag hemma efter en tripp inne i stan :-) Vilket väder vi har :-) Nu är det vår! Åt lunch på åhlens idag, det blev kycklingspett med rotfruktsgratäng och salsasås, ååh det var så gott. sen tog jag en mjukglass med karamellströssel och solade ansiktet lite på torget :-)

Detta fick följa med mig hem idag :-)

Klänningen är från JC, solglasögonen och läppglanset från HM :-)


Detta är från Gina Tricot :-)


 
Fina rosor från Jesper och rosa tulpaner köpte jag med mig hem igår :-)


Nu sitter jag ute och läser i tidning och solar lite :-) Ser ni, våren är här nu :-)

Just nu sprang grannes katt in (har altandörren öppen) hos oss och jag har sprungit rutn som en galning för att få ut den. Han sprang och la sig under sängen, när jag fick ut han där i från så sprang han in på toaletten :-/ Tillslut lyckades jag att få ut honom, men det avr inte lätt.. haha jag är helt genomsvett nu!! haha


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :-)

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga kläder du köpte i dag.

Vi hörs!

2009-04-02 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0