Ut och sola nu :-)

Godmorgon!

Jesper har redan åkt iväg för att hämta smårgåstårta :-) Det var ju sista dagen igår han jobbade så nu ska han dit och lämna smårgåstårta och äta lite med dom :-)

Ska lägga mig på baksidan för att läsa och sola mig lite :-) Ikväll kommer det hit lie folkoch vi ska grilla och ha det mysigt :-) Det är så kul att Madde kommer :-) Jesper har lovat att han ska städa och fixa alt il ikväll så att jag kan ta det lugnt och bara få vara :-) Men känner jag mig rätt så kommer jag nog hjälpa till en hel del ändå :-) hhaha

Nä nu ska jag ut i det fina vädret. Gör det du också och ta med en tidning och bara ta det lugnt :-)

Ha en bra dag!

Tack för igår Emma, hoppas du mår bättre idag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0