måla måla måla

När vi var i stan igår så invigde jag mina nya sandaler :-) Jättesköna :-) Och självklart blev det en vanilla latte på coffe house :-) T.o.m Jesper tyckte om den :-) haha


  
Fick fin blomma av Maria, Stefan & Lisa när dom kom igårkväll :-) TACK


Här monteras den nya grillen :-) Jesper är duktig ;-)


Det var underbart gott med grillspett igår :-) Den skruvade potatisen var faktiskt god, jesper som valde :-)


lite lite lite ser man att det lyser i landet


Tog kortet när de blivit lit väl mörkt =/


Mysigt hade vi i alla fall ;-)

 
Rosorna jag köpte förra måndagen har slagit ut jättefint :-)

Idag har vi målat och städat och hållt på hela dagen :-) Vi flyttade på den stora trappan ute på altanen så jag kunde rensa och borsta bort ogräs mellan plattorna :-) Det är så fint där ute nu och vi är nästan klara med målningen :-) Det känns så skönt! :-)

Nu ikvälls harjag slingat håret på Jesper :-) Ljusa slingor och det blev superbra :-) Han är jättenöjd och det hoppas jag för det var jobbigt och tog lång tid :-) haha

Nu säger vi tack för idag och GodNatt!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!Tack för en trevlig kväll igår önskar vi alla.

Altanen är varkligen jätte fin.





Vi hörs!





2009-04-26 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0