Ledig!! :-)

Solen börjar titta fram lite mellan molnen och jag hoppas det blri en fin dag :-) För snart kommer mamma och mormor och då ska vi va ute och greja och fixa massa :-) Vi ska lägga barkmull i vår häck här utanför :-) Kommer att bli så fint :-) Jag ska sätta på lite kaffe nu, för det ville dom ha innan vi går ut :-)

Jesper är på brandövning hela dagen men han kommer hem vid tolv och äter lite middag med oss :-)

Lisa när slutar du skolan idag? Kan du inte komma hit med Kajsa en stund? :-) Åh jag vill ha kajsa, hon är så söt! Jag tjatade hela kvälln igår om att jag ville ha en liten kajsa :-) haha, Jesper somnade tillslut så jag låg och pratade med mig själv =/

Nähä nu måste jag fixa lite här hemma och bädda sängen innan dom kommer :-)

Ha en bra dag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja,köp en liten vovve! Så kan vi gå ut och gå i masssor! : - )

Jag röjer hela gaderoben nu, och packar ihop alla vinterkläder! Sköönt!



Kramisar

2009-04-21 @ 12:33:38
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0