Härliga dag! :-)

Det blev en liten tripp till halmstad och vi fick med oss hem allt vi hade tänkt oss :-) Härliga fina lyktor som jesper hängt upp i fönstrena och en liten välkommen skylt som jag satt ner i landet på framsidan :-) Det var undebrart väder i stan, blåste lite, men när man satt i solen så var det jättevarmt :-)

När vi kom hem så satte jag mig direkt i solen och jesper började måla lite :-) Men efter ett tag ringde telefonen och dom behövde jespers hjälp på jobbet så han har åkt iväg och jag har ingen aning när han kommer igen, men det skulle inte ta så lång tid sa han... Jag har bara suttit ute och läst lite grann och druckit brämhults hallondricka :-) mmm

Vi körde inom maxi med och handlade lite till ikväll, det blir grillspett med fläskfié, kryddade korvar, paprika och sharlottenlök :-) Jag börjar bli hungrig spå jag hoppas jesper kommer snart :-)

Hoppas ni haft lika varmt som vi idag!


Hoppas att det blir mörkt så jag får se hur det blir med lyktorna :-)




Det finns en mysig affär i stan som heter Tinzimara, Där fastande jesper för denna lilla låda direkt :-)


Och jag hittade denna fina skylt som nu finns på framsidan hos oss :-)

Pratade precis med Jesper och han var klar nu så han kommer om en kvart :-) Då ska vi sätta ihop den nya grillen :-)

Ha en fin kväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0