Härlig helg :-)

I fredags köte Maria blommor till mig så idag har jag planterat dom :-) Så här fint blev det, hoppas påsklijlorna slår ut snart :-) Vi har även rensat hela förrådet och slängt massa kartonger som låg och skräpade där inne så nu får vi plats med alla grejer på hyllorna där inne :-) Vi har varit såå duktiga idag :-) Vikt ihop all tvätt med :-)

  Hoppas dom slagit ut tills jag är hemma på onsdag :-)

  Jag och Emma åkte ju till Gekås i går oh hittade massa fina grejer, bland annat det här :-) Fina ljuslyktor och fin sommarklänning med kofta till :-)

Vi flummade massa i Ullared :-) haha, folk trodde nog vi var galna :-) Men kul hade vi i alla fall och det är huvudsaken! :-) När vi kom hem igen så satte vi oss på baksidan hos emma och jens och vilade fötterna lite :-) Vi läste lite tidningar och drack jättegod öl :-) Emma marinerade kycklingfileér och så värmde hon några vårrullar dom gjort innan :-) Hon gjorde även heta räkor i stekpanna och allt var verkligen underbar gott :-) Vi satt i köket och tjabbade massa om allt och inget. Killarna kom tillbaka strax efter åtta och vi satte oss alla i soffan och kollade lite på tv men gud var trötta vi var :-) Det tar på krafterna att shoppa :-) haha! Så det blev en tidig kväll igår men det gör inget, det var skönt att komma hem och sova, jag somnade nog på fem minuter :-) Fast vi vaknade rätt tidigt idag ändå :-) Men vi har fått så myckte gjort här hemma och det känns jätteskönt :-)

Vi har precis ätit pizza och kebabtallrik här, är så mätta nu. Jesper åkte iväg med jens till smålandsstenar för att hämta deras bil. Ska lägga mig i sängen nu och läsa lite, är rätt trött efter denna dag :-)

Hoppas ni haft en bra söndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0