Det blev fin fint :-)

Oj vad jag har målat idag :-) Det är jättekul att se resultatet sen :-) Mit i allt målande kom grannen in och pratade lite :-) Hon tyckte vi hade så fint här :-) Hon trodde till och med att vi anlitat nån firma men vi har fått hjälp av familj och släkt :-) Det är tur att man har så fina familjer som gärna ställer upp och hjälper till :-)


Det blir rätt stor skillnad :-)


Var tvungen att ha lite paus med, bubbelvatten med lime och citron :-) gott!


Fint! Det tog tid men fint blev det :-)


Nu är de bara nästa sida av planket som ska målas med :-)


Det blev ju en tripp till Gekås och jag hitade en fin duk :-)

Vi hittade även en stor klotgrill, gräsfrön och lite annat smått som v behövde :-)

Nu är jag så trött så jag orkar inte hålla ögonen öppna. Det är jobb i morgon med och på kvällen ska jesper bowla med jobbet så jag är hemma själv en stund. Men det är okej, känner att jag kommer vara rätt så trött ändå :-) Det blir varma mackor och så ska det låta imorgonkväll :-)

Nu säger vi godnatt!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0