Guldbröllop

Torsdagn blev jättelyckad! Vi var 3 par som åt och hade mysigt! Det var Sanna o Johan, Ida o Martin också jag o Jesper. Vi lagade fläskfilégryta med squash o svamp med massa cayennepeppar o chilipeppar :) med vitlöksbröd! :) Underbart gott :) Det var så kul för att vi har inte träffats på så länge, men det lovade jag o sanna varandra att vi ska träffas oftare för vi har ju så kul när vi väl träffas :)

Senare på kvällen kom Emma o Jens och Emelie o Andreas. Det var jätte kul att dom kom hit en stund :) vi ska även fira nyår med dom som ska bli så kul :) jag längtar verkligen!

Emma sa att dom skulle till väla så jag fick följa med så vi åkte dit igår. Men GUD vad mycket folk det var. klart jag visste att det skulle va mycket men inte SÅ mycket :) folk är som galna. Vi stod 30 min i kö på cubus för att betala, sen gav vi upp nästan. det blev för mycket. haha. sen gick vi in på ikea istället. där var det betydligt lugnare :) det var skönt. köpter lite ljus bara :) haha det tar slut så fort här hemma :) Köpte ett doftljus som luktade underbart :) Har satt det inne på toaletten :)
Köpte en digitalkamera, min har var sönder ett tag nu. så snart ska jag ta massa bilder på oss och våra vänner och vårt hem så ni får se hur vi har det :)

Nu ska vi köra till Markaryd och fira min mormor o morfars 50-åriga bröllopsdag! Kan ni tänka er, 50 år! :) Det är helt otroligt :) sen ikväll blir det lugnt. film och något gott att äta bara. ska jobba imorgon mellan 8,30 - 14,00. Men det går fort :) hoppas jag , hehe

Hoppas alla får en bra dag nu!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0