Filmkväll

Idag har vi inte gjort mycket alls :) Vi har bara slappat i soffan och kollat på film. Vi tittade på eagle eye. En thriller och den var super spännande :) den måste ni se !

Va hemma vid tre idag och då hade min Jesper lagat middag till oss :) pasta carbonara! gott! Han hade vikit ihop all tvätt och satt på en ny maskinb också :) Så jag slapp det, så jag kunde bara byta om till myskläder, äta och bara ta det lugnt :) vi åkte ner en sväng till hans föräldrar och pratade lite, fast hans mamma hade precis lagt sig för att vila så vi var där bara en liten stund.

Emma skickade ett meddelande innan och sa att vi ska ha hand om efterrätten på nyår !! Spännande :) jag har redan bestämt vad det ska bli men jag vågar inte skriva det här ;) så det får bli en hemlis :) haha Vi är fyra par som ska träffas så alla har fått en varsin uppgift vi ska göra :) vi ska även köpa två presenter och slå in så får man ta en när man går hem :) det är bara lite roliga grejer vi köpt :) det ska bli kul o se när alla öpnnar, det kommer nog bli många skratt tror jag :) haha

Nu har jag tänt lite ljus och plockat iordning här i vardagsrummet för jesper är iväg och hämtar kebabsallad :) han kom precis innan för dörren nu :) så nu är det middagsdags :)

Ha en mysig kväll ! :)

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0